تقدیر کمیسیون صنایع مجلس از عملکرد ایرانسل

ICTPRESS - همزمان با نخستین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، جلسه رسمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور مدیرعامل و مدیران ایرانسل به ریاست مهندس سید حسین هاشمی تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جلسه مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- با ارائه گزارش مبسوطی آخرین وضعیت و عملکرد یکساله پروژه ملی ایرانسل را به استحضار اعضای کمیسیون رساند.

در ادامه با توجه به نقش این کمیسیون در بررسی و تصویب قانون خاص ایرانسل در مجلس شورای اسلامی و همچنین پیگیری، نظارت و پشتیبانی مستمر این کمیسیون از وضعیت و عملکرد این شبکه، اعضای کمیسیون ضمن تقدیر و اظهار رضایت از توسعه پرشتاب و تحقق فراتر از برنامه کلیه اهداف نقطه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را بیان داشتند.
در این جلسه مهندس سید حسین هاشمی –رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس- ضمن اشاره به فضای خصوصی سازی در کشور و تصویب قانون اجرایی اصل 44 توسط مجلس شورای اسلامی و اراده کلیه مسئولان کشور در اجرا و توسعه خصوصی سازی، موفقیت چشمگیر این پروژه ملی را که کمیسیون صنایع در تحقق آن نقش اساسی ایفا کرده را الگویی مناسب برای سایر پروژه ها در کلیه حوزه های مورد نیاز کشور دانست.
سایر اعضای کمیسیون هم ضمن ابراز خرسندی از عملکرد یکساله ایرانسل بر لزوم حمایت از ایرانسل از طریق مواردی نظیر تعلق مشوق های مالیاتی به ایرانسل با توجه به کاهش فوق العاده قیمت سیم کارت و تعرفه های خدماتی بر اساس قانون اجرایی اصل 44 تاکید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد