3 دستگاه BMW به برندگان جشنواره تابستانی ایرانسل اهداء شد

ّّّICTPRESS - جوایز جشنواره تابستانی ایرانسل طی مراسمی در حاشیه آخرین روز هشتمین نمایشگاه تله‌کام با حضور تعداد زیادی از بازدیدکنندگان، مشترکان و نمایندگان رسانه های جمعی به برندگان اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم سه دستگاه خودروی BMW به سه تن از مشترکان ایرانسل که در جشنواره تابستانی ایرانسل شرکت کرده بودند اهداء شد.
از این میان یک دستگاه اتومبیل BMW 530i ویژه طرح طلایی به دارنده یک سیم‌کارت دائمی ایرانسل از کرج اهداء شد. همچنین دارنده یک سیم‌کارت اعتباری شرکت‌کننده در طرح تعرفه تشویقی آبی از تهران نیز برنده یک دستگاه اتومبیل BMW X3 شد و یک دستگاه اتومبیل BMW 320i ویژه طرح قرمز نیز به یک مشترک سیم‌کارت اعتباری ایرانسل از کرمانشاه اهدا شد.
مدیر توسعه محصول شرکت ایرانسل، در مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره تابستانی ایرانسل گفت: ایرانسل به عنوان اپراتوری که خدمات نوینی را ارایه کرده، سیاست کاری را مدنظر قرار داده که براساس آن برای محصولات جدید، امکانی را فراهم می‌کند تا مشترکان فرصت تست و تجربه آن را داشته باشند و سپس اقدام به استفاده از آن نمایند.
"احسان مظفری‌پور" با اشاره به ادامه روند برگزاری جشنواره‌های مختلف از سوی ایرانسل افزود: جشنواره دیگری همچون جشنواره تابستانی ایرانسل در پاییز برگزار میشود که براساس آن جوایز مختلفی نظیر 2000 جایزه یک میلیون ریالی، 936 گوشی تلفن همراه، 100 دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه خودروی میتسوبیشی پاجرو، یک دستگاه خودروی BMW X3 و یک دستگاه خودروی تویوتا پرادو برای مشترکان در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: ایرانسل در هشتمین نمایشگاه تله‌کام، دو محصول جدید خود شامل شارژ الکترونیکی و پورتال ویترین را به صورت آزمایشی عرضه کرد تا مشترکان از مزایای آن بهره‌مند شوند.
مظفری‌پور به شارژ الکترونیکی اشاره کرد و گفت: این سرویس به سرعت در دسترس بوده و امکان شارژ با ارزش ریالی مختلف و یا پرداخت صورتحساب دوره ای را برای مشترکین فراهم می‌ آورد.
وی تصریح کرد: سرویس ویترین نیز یک پورتال ارزش افزوده بازی و سرگرمی است که امکانات مختلفی را می‌توان از آن دریافت کرد.
مدیر توسعه محصول ایرانسل، امکان استفاده از بسیاری از خدمات جدید این اپراتور را با بهره‌مندی از یک خط ایرانسل امکان‌پذیر دانست و خاطرنشان کرد: ایرانسل مفهوم جدیدی از تلفن همراه را در کشور تعریف کرده است.
وی یادآور شد: ایرانسل تلاش میکند تا تلفن همراه خدمتی باشد که علاوه بر امکان دسترسی سریع و عرضه خدمات نوین، امکان تهیه و در اختیار داشتن آن از سوی همه اقشار جامعه فراهم و مقدور باشد.
در پایان این مراسم و طی قرعه کشی از میان افرادی که در قرعه‌کشی ایرانسل در نمایشگاه تله کام 2007 شرکت بودند  10 سیم کارت پیام رسان، 10 سیم کارت اعتباری، 10 سیم کارت دائمی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه نوکیا N95 ، به قید قرعه اهدا شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
شیخرودی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 http://weblogpagouh.ir

سلام . وقت بخیر . آدرس پایگاهم را برایتان ارسال کردم

امیر عباس انصاری چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 http://p30city.net/index.php

سلام و عرض ادب
اومدم سر بزنم واقعا جا خوردم....!!!!
هنوز متون رو نخوندم منتها اگه قالب سازی و شیوه کار و برنامه نویسیتون این باشه واقعا دست مریزاد
بهتون تبریک میگم
حتما مطالب زیبائی هم گذاشتین و حتما خواهم خواهند
به فروم کوچک و نوپای ماهم سر بزنین... خوشحال میشیم
ارادتمند... امیر عباس... بچه تهرانپارس!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد