جزئیات جشنواره "زمستان تا بهار با ایرانسل" اعلام شد

ICTPRESS - جزئیات جشنواره "زمستان تا بهار با ایرانسل" که زمینه صرفه‌جویی در هزینه‌ها و برخورداری از مزایا را برای مشتریان رده‌های سنی مختلف فراهم می‌سازد، اعلام شد.
طرح های تشویقی این جشنواره شامل برنامه‌های متفاوتی است که برای دو گروه مشتریان سیم‌کارتهای اعتباری و دائمی ایرانسل از اول دی ماه سال جاری تا 15 فروردین 87 ارائه می شود.
تخفیف 20 تا 25 درصدی در تعرفه مکالمه و تبادل پیام کوتاه (SMS) در شب های بلند زمستان، کاهش چشمگیر هزینه استفاده از سرویس GPRS، فراهم شدن امکان تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با حفظ شماره، کاهش هزینه ماهیانه طرح های تعرفه تشویقی، ارائه طرح تعرفه طلایی به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دو دوره قرعه کشی برای مشترکینی که در طول جشنواره اقدام به برقراری نخستین تماس از سیم کارت خریداری شده خود می‌کنند، از جمله برنامه های جشنواره زمستان تا بهار با ایرانسل است.
بر اساس طرح "یلدای ایرانسل" تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند از 20 تا 25 درصد تخفیف برای مکالمات و تبادل پیام کوتاه بین ساعات 23:00 تا 7:00 صبح برخوردار شوند. این تخفیف تنها برای مشتریانی اعمال می‌شود که از هیچ یک از طرحهای تعرفه تشویقی استفاده نکرده و در طرح پایه ثانیه ای قرار دارند چراکه مشتریان طرحهای تعرفه تشویقی، از تخفیف تعرفه‌های مربوط به ‌طرح خود بهره‌مند می‌شوند.
در قالب طرح "ساعت خوش" نیز از اول دی، تعرفه پایه استفاده از خدمات GPRS برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این شبکه که طرح تعرفه پیش فرض پایه ثانیه ای را انتخاب و فعال کرده‌اند از ساعت 6 صبح تا 24 به ازای هر کیلوبایت از 15 ریال به 5 ریال کاهش می‌یابد.
برای مشترکین سیم کارت های پیام رسان و مشترکینی  که هر یک از طرح های تعرفه تشویقی قرمز، آبی و طلایی را انتخاب و فعال کرده اند، تعرفه تبادل هرکیلوبایت اطلاعات به 2 ریال کاهش پیدا خواهد کرد.
همچنین تعرفه استفاده از سرویس GPRS از ساعت 24 تا 6 صبح و همچنین تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان به یک ریال به ازای تبادل هر کیلوبایت اطلاعات کاهش می‌دهد.
همانطور که پیشتر اعلام شد، امکان تبدیل سیم کارت های اعتباری ایرانسل به دائمی نیز فراهم شده است.
با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل ارائه میشود، دارندگان سیم کارت های اعتباری ایرانسل میتوانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد و یا تماس با خدمات مشترکین از خط ایرانسل، سیم کارت خود را به دائمی تبدیل نمایند.
متقاضیان برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی ابتدا بایستی بابت تفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان 60 هزار تومان (معادل 3 کارت شارژ 20هزار تومانی بدون احتساب 6 درصد مالیات و عوارض قانونی مشمول کارت شارژ) شارژ کرده و سپس با شماره گیری کد *140*7*4# و یا تماس با شماره 140 از خط ایرانسل خود و سپس وارد کردن شماره های 7 و بعد 4، مطابق با دستورالعمل سیستم راهنما درخواست تبدیل سیم کارت خود را ارسال کنند.
پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، مبلغ 60 هزار تومان بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری از حساب مشترک کسر شده و حساب مشترک ظرف 24 ساعت از اعتباری به طرح تعرفه پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی تبدیل میشود.
از سوی دیگر ایرانسل با هدف کاهش هزینه های جاری مشترکین، تغییراتی در طرح های تعرفه تشویقی خود اعمال کرده است. یکی از چشمگیرترین  تغییرات  کاهش "هزینه ماهانه طرح" برای تمامی طرحهای تشویقی است.
بطوریکه از اول دی ماه هزینه استفاده از طرح های تعرفه تشویقی رنگی برای مشترکین سیم کارت های دائمی، بر حسب نرخ های جدید محاسبه می شود. بنابراین، درصورتیکه با آغاز اعمال نرخ های جدید، مشترک سیم کلرت دائمی در یکی از طرحهای تشویقی قرار داشته باشد، در همان طرح نگه داشته شده و هزینه استفاده از خدمات برای او بر حسب نرخ های جدید محاسبه خواهد شد.
مشترکین سیم کارت اعتباری نیز که در فصل پاییز، طرحهای تعرفه تشویقی را فعال کرده اند و هنوز بخشی از دوره 30 روزه طرح آنان باقی مانده است، تا پایان روزهای باقیمانده از طرحی که قبلاً انتخاب کرده‌اند، بهره‌مند خواهند شد و هزینه استفاده از خدمات شبکه برای آنها مطابق نرخ تعرفه های تشویقی جشنواره پاییزی محاسبه خواهد شد.
 به این ترتیب، تا زمانیکه مدت اعتبار طرح تعرفه تشویقی که قبلاً فعال کرده‌اند، به پایان برسد هزینه‌های مربوط به طرح تعرفه بر حسب نرخهای قبلی برایشان محاسبه می شود. البته استفاده از سرویس GPRS از این قاعده مستثنی بوده و هزینه استفاده از این سرویس از اول دیماه مطابق نرخ های جدید که کاهش چشمگیری یافته اند محاسبه خواهد شد. همچنین در این دوره، طرح تعرفه طلایی به مشترکین سیم کارتهای اعتباری نیز ارائه شده است.
جشنواره زمستانی ایرانسل شامل 2 دوره قرعه کشی با جوایز بزرگ است که در قرعه کشی 22 بهمن ماه به قید قرعه 10 دستگاه پژو 206 و 22 گوشی تلفن همراه Nokia E90 به افرادی که در فاصله یکم دی تا 22 بهمن ماه 86 اولین تماس را از سیم کارت دائمی،اعتباری و یا پیام رسان خود برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند، اهدا خواهد شد.
در قرعه کشی بزرگ 15 فروردین 87 ویژه سال نو نیز ایرانسل به قید قرعه یک دستگاه خودروی Chairman، 5 دستگاه خودروی پژو پارس و 10 دستگاه خودروی MVM به مشترکینی که در فاصله یکم دیماه 86 تا 15 فروردین 87 اولین تماس را از سیم کارت دائمی، اعتباری و یا پیام رسان خود برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند، اهدا خواهد کرد. 
مشترکان ایرانسل برای مشاهده جزئیات بیشتر در خصوص تعرفه های جدید طرح های تشویقی، مکالمه شبانه، GPRS و تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی میتوانند به پایگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی www.Irancell.ir مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد