عرضه سیم کارت هدیه ایرانسل تا سوم خرداد ادامه می یابد

 ایرانسل: عرضه سیم کارت هدیه ایرانسل به خریداران سیم کارت های دائمی و اعتباری که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی آغاز شده، به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر تا سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش ICTPRESS از روابط عمومی ایرانسل، بر این اساس به تمامی مشترکینی که تا سوم خرداد ماه 87 نخستین تماس را از سیم کارت دائمی و یا اعتباری ایرانسل خود برقرار، ثبت نام خود را تا حداکثر 10 روز پس از برقراری نخستین تماس تکمیل و از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره های 2112 و 2115 کدپستی ثبت شده در پرونده خویش را تایید نمایند یک سیم کارت اعتباری به عنوان هدیه ارسال می شود.

از آنجاکه سیم کارت هدیه از طریق پست ارسال میشود، مشترکین می بایست هنگام ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نشانی پستی کامل خود را به همراه کد پستی 10 رقمی که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و یا گاز درج شده است ارائه نمایند تا سیم کارت هدیه آنان به آدرس صحیح ارسال شود.

همچنین در همین فاصله، مشترک می بایست  از سیم کارت خریداری شده، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2112 ارسال نماید. پس از آن ایرانسل به طور خودکار کدپستی ثبت شده در پرونده مشترک را برای تایید به وسیله پیام کوتاه به مشترک ارسال میکند. پس از آن برای تایید نهایی صحت کدپستی ارسالی لازم است که یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2115 ارسال شود.

 در صورت هرگونه مغایرت در ثبت کدپستی، مشترک میبایست با مراجعه به محلی که سیم کارت خود را ثبت نام کرده نسبت به اصلاح کدپستی ثبت شده اقدام و مجددا یک پیام کوتاه به 2112 ارسال کند.

قیمت سیم کارت اعتباری ایرانسل مطابق بهای تخفیفی اعلام شده برای جشنواره شگفتی ها، 10 هزار تومان همراه با 5 هزار تومان اعتبار اولیه می باشد.

طبق اعلام ایرانسل تمامی مشترکینی که تا سوم خرداد 87 با تکمیل ثبت نام، نخستین تماس را از سیم کارت دائمی، اعتباری و یا پیام رسان خود برقرار می کنند در قرعه کشی یک ویلا در شمال کشور، یک ویلا در جزیره کیش و 10 دستگاه پژو 206 شرکت داده می شوند.

همچنین تمامی مشترکین قبلی و جدید ایرانسل در فاصله 20 فروردین تا 31 خرداد 87 به ازای هر بار که سیم کارت اعتباری یا پیام رسان خود را به مبلغ 5 هزار تومان شارژ و استفاده یا صورتحساب سیم کارت دائمی خود را به همین مبلغ پرداخت نمایند, یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی یک هواپیمای تفریحی دو نفره به همراه مجوز و آموزش پرواز کسب می­کنند. هر 5 هزار تومان معادل یک امتیاز بوده و کسب حداقل 4 امتیاز برای شرکت در قرعه­کشی این جایزه باورنکردنی الزامی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طرح سیم کارت هدیه ایرانسل و همچنین جزئیات جشنواره شگفتی های ایرانسل به سایت اینترنتی www.Irancell.ir مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد