حضور لاوان در گردهمایی Distree 2008 فجیره

مروارید لاوان در ادامه اهداف  خود و پس از حضور در گردهمایی DISTREE سال گذشته در بارسلونای اسپانیا، امسال نیز به دعوت هیات برگزار کننده این مراسم در DISTREE فجیره حضور می یابد.

به گزارش ICTPRESS از واحد اطلاع رسانی لاوان : این گردهمایی سه روزه با حضور شرکت های بزرگ دنیا در عرصه ICT هر ساله در نقاط مختلف جهان و با هدف معرفی تامین کنندگان و توزیع کنندگان معتبر منطقه به یکدیگر انجام می گردد امسال نیز از تاریخ 19 الی 21 ماه می(30 اردیبهشت تا اول خرداد) در امارات متحده عربی و در شهر فجیره برگزار می شود.

 شرکت مروارید لاوان که در زمینه خدمات عرضه، توزیع و پشتیبانی محصولات 3C با ارائه طرح شبکه توزیع گسترده SandP فعالیت خود را آغاز نموده بود اکنون با طرح فروشگاههای هماهنگ لاوان در سراسر کشور و با هدف ارتباط مستقیم با مشتریان نهایی و با شعار گارانتی رضایت برای مصرف کنندگان محصولات این بخش نامی آشناست.

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر کاوه سالارمند سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:13 http://salarmand.blogsky.com

با سلام.وبلاگ اندیشه نو به روز شد.ضمنا وبلاگ دوم من با آدرس www.akhbar.blogsky.com راه اندازی شد.این وبلاگ تیتر آخرین اخبار روز ایران و دنیا را از خبرگزاری های فعال کشور دریافت نموده و نمایش می دهد.بدین ترتیب، دیگر نیازی به مراجعه شما به چند پایگاه خبری نمی باشد.ضمنا اخباردر این وبلاگ هر 30 دقیقه به روز می شود.تعداد تیترهای نمایش داده شده، 50 عنوان میباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد