تعرفه مرتبط با محتوا خواهد بود

ICTPRESS - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: در تلاشیم تا کارهای فنی و تست‌های شبکه پروژه ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته تا اواخر اسفند ماه به اتمام برسد.

صابر فیضی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS با بیان این مطلب گفت: در این کارکرد آزمایشی شبکه‌های بین استانی، داخل شهری و بین شهری تست و آزمایش می‌شود؛ با اجرایی شدن پروژه خدمات ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته و درصورت تأمین محتوا ازسوی مراجع ذی ربط، کاربران امکان استفاده از منابع چندرسانه‌یی درخواستی شامل صوت و تصویر با کیفیت مطلوب در گیرنده‌های تلویزیونی، همزمان با استفاده از تلفن را خواهند داشت.
وی گفت: با توجه به اینکه تعرفه مرتبط با محتوا خواهد بود و تامین محتوا بر عهده سازمان‌های مربوطه است، لذا تصویب و تنظیم تعرفه بعد از مشخص شدن نحوه همکاری نهادهای مسوول محتوا اعلام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین در بخشی از سخنان خود  درباره احتمال افزایش قیمت مکالمات تلفن همراه گفت: بحث تعرفه تلفن همراه به نوعی به قیمت‌ پالس وابسته است و باید افزایش آن با کار کارشناسی و بررسی صورت گیرد ولی طبیعی است که افزایش آن به میزان افزایش تعرفه تلفن ثابت نخواهد بود.
وی  درباره احتمال افزایش تعرفه مکالمات تلفن گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده است اما در بحث تلفن ثابت باید این تعرفه را با دنیا مقایسه کنیم که در قیاس با کشورهای دیگر و با توجه به تورم هر ساله و قیمت تمام شده، تعرفه تلفن ثابت در کشورمان بسیار پایین است اما هنوز موضوعی در این زمینه مشخص و مطرح نشده است.
او با بیان این که هنوز هیچ تعرفه‌ی مخابراتی افزایش پیدا نکرده گفت: تعرفه تلفن همراه و به‌ویژه تلفن ثابت در حال حاضر تعرفه معقولی نبوده و می‌توان گفت پایین است.
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد