کسپرسکی یکی از چهار برند نام آور دنیای امنیت

 

 

ICTPRESS - آزمایشگاه کسپرسکی، شرکت پیشرو در ارائه راه حل های امنیت اطلاعات اعلام کرد به عنوان یکی از چهار برند مهم دنیا در زمینه ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات شناخته شد.

به گزارش ICTPRESS به نقل از موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی در ایران، آزمایشگاه کسپرسکی توسط موسسه معتبر IDC و در گزارش منتشره تحت عنوان Worldwide Endpoint Security به عنوان یکی از چهار راهکار امنیتی پرفروش در سال ۲۰۰۸ میلادی معرفی گردید.
بر اساس این گزارش، کارشناسان موسسه IDC اطلاعات مربوط به هزاران شرکت مطرح ارائه کننده راهکارهای نرم افزاری را بررسی نمودند و شرکت کسپرسکی تنها شرکت روسی در این بررسی ها بود که توانسته بود هرساله بر حجم درآمدهای خود بیفزاید و به رقم متوسط سالانه بالای سیزده درصد برسد.
یوجین کسپرسکی مدیرعامل و موسس شرکت در این خصوص می گوید:"دوازده سال است که آزمایشگاه کسپرسکی توانسته است کیفیت محصولات خود را همچنان بالا نگاه دارد و شبکه ای جهانی از کاربران و همکاران را ایجاد نماید. مایه خرسندی است که روش تجاری و فلسفه کاری ما توانسته است شرکت را به عنوان یکی از بازیگران مهم دنیای امنیت آی تی مطرح نماید."
وی می افزاید:"آخرین گزارش موسسه معتبر IDC که بر مبنای تحقیق بر روی بسیاری از شرکت های آی تی منتشر شده است نشان از موفقیت و اعتبار شرکت کسپرسکی دارد و ما را مطمئن می سازد که می توانیم همچنان رشد کنیم و به هدف های مهم تری دست پیدا کنیم. من امیدوارم که در گزارش های آینده IDC نیز حضور داشته باشیم."
گفتنی است موسسه IDC با بیش از چهل و پنج سال سابقه فعالیت یکی از موسسات مهم تحقیق و مشاوره در حوزه آی تی، ارتباطات و بازار است و گزارش های آن مورد استفاده بسیاری از صاحبان صنایع و تصمیم گیران بزرگ قرار می گیرد. همچنین بیش از یکهزار تحلیلگر در این موسسه به بررسی بازار و فناوری در بیش از یکصد و ده کشور جهان می پردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد