جمع‌آوری سایت‌های قدیمی که توجیه اقتصادی ندارند

ICTPRESS - معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیارایران از جمع‌آوری سایت‌های قدیمی که توجیه اقتصادی نداشته و هزینه‌زا بوده خبر داد و گفت: این گونه سایت‌ها فقط هزینه در بر دارد و برای برطرف کردن نیازها کارساز نیست پس جمع‌آوری می‌شوند.

سید حسن رضوی، معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیارایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ICTPRESS همچنین از نصب آنتن‌های کابلی در مترو و تونل ها خبرداد و اضافه کرد: این آنتن ها برای این گونه فضاها مناسب ترند و چون ممتد هستند احتمال قطعی مکالمه را بسیار پایین می آورند.
وی  در ادامه با اشاره به سایت‌های خورشیدی گفت: این سایت‌ها معمولا در جاهای صعب‌العبور و مکان‌هایی که شبکه سازی سخت بوده و نیروی نگهداری نمی‌تواند به آنجا برود نصب می‌شود که هزینه آن برای هر سایت  حدود 200 میلیون تومان می‌شود.این سایت‌ها در استان‌های یزد، سمنان، کرمان و در برخی مکان‌های استان تهران نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رضوی ادامه داد: این نوع آنتن ها در نقاط صعب العبور کشور که برق رسانی مشکل باشد، استفاده می‌شود و نسبت به آنتن های معمولی گران تر است، از این رو این‌روبه طور عمده در جاده ها و روستاهای صعب العبور استفاده می شود. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد