طبق برنامه صد هزار پورت خریداری و نصب شده است

 

ICTPRESS - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: طبق برنامه صد هزار پورت خریداری و نصب شده است که در مناطق مخابراتی دو و هشت تهران در حال واگذاری به عموم است، به طوری که در منطقه دو بیش از دو هزار پورت و در منطقه هشت بیش از 4 هزار پورت تاکنون دایر شده است.
به گزارش خبرنگار ICTPRESS، محمد روح‌الهی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت:  امیدواریم تا پایان امسال در دو تا سه منطقه دیگر از تهران نیز ADSL به صورت عمومی واگذار شود، در حال حاضر در تمام مناطق به مشاغل خاص همچون هیات علمی دانشگاه‌ها و نیز خبرنگاران این سرویس با سرعت بیش از 128 k واگذار می‌شود اما درباره سرعت 128k و واگذاری آن به عموم سخت‌گیری نمی‌کنیم و امیدواریم بتوانیم همه‌ درخواست‌ها را پاسخ دهیم.
روح‌الهی با بیان این که در برخی از مناطق که امکان ارائه ADSL به دلیل نوع کابل‌کشی وجود دارد، بعد از دریافت تقاضا و بررسی آن پس از 48 ساعت اعلام می‌شود که توان ارائه وجود دارد یا خیر گفت: برخی از شرکت‌های ندا در نقاطی خاص امکان ارائه‌ این سرویس را ندارند، به طور مثال در مرکز بعثت این موضوع دیده می‌شود ولی عمده‌ مشکلات را با راه‌اندازی 650 هزار پورت می‌توان حل کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در بیان مهمترین برنامه‌ی سال 1389 این شرکت گفت: با توجه به رقابتی شدن بازار ورود به سرویس‌های شبکه IP عمده‌ بحث و برنامه شرکت مخابرات را به خود اختصاص خواهد داد.
وی تاکید کرد: مخابرات در حال حاضر خصوصی است و باید تابع مسائل اقتصادی باشد، در این راستا ورود به رقابت در حوزه‌ ارتباطات می‌تواند به کیفی شدن خدمات کمک کند.
او با بیان این که در 11 ماهه نخست سال 88، علی‌رغم مطالب عنوان شده مبنی بر اشباع شدن درخواست تلفن ثابت، 470 هزار فیش فروخته شده که نسبت به سال گذشته 100 هزار فیش افزایش داشته است.
وی با بیان این که روزانه هزار و 400 فیش به فروش می‌رسد، تعداد تلفن‌های ثابت مشغول به کار استان را 6 میلیون و 440 هزار عنوان کرد که در مقایسه با تعداد 6 میلیون و 100 هزار شماره مشغول به کار سال گذشته افزایش داشته است. مانده‌ تعهدات سال گذشته 7 هزار و امسال 7 هزار و 100 درخواست است. این یعنی به عمده‌ درخواست‌ها پاسخ داده شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در ادامه ابراز داشت: بستر اینترنت پرسرعت سرویس‌های متفاوتی دارد که تلفن اعتباری یکی از آن‌هاست و با همین نامبرینگ انجام خواهد شد. سرویس‌های IN سرویس‌های ارزش افزوده ماست که تقاضای زیادی نیز داشته است.
وی با بیان اینکه 118 هیچ درآمدی برای مخابرات نداشته  گفت: در ایام تعطیلات نوروز که میزان تماس با این مرکز افزایش می‌یابد تنها با جابه‌جایی شیفت‌ اپراتورها و قرار دادن تعداد بیش‌تری از آن‌ها در اوج ترافیک قصد پاسخگویی بهتر به تماس‌گیرندگان را داریم و افزایش اپراتور در برنامه‌ ما نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد