اکثر سایت‌های میزبانی در خارج از کشور است

 

 

ICTPRESS  - مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: حال که قرار است در دولت دهم اهداف استراتژیک به عنوان دولت الکترونیکی به تحقق برسد، پهنای باند مورد نیاز مترو اترنت باید از طریق زیرساخت تامین شود، از سوی دیگر ما از کشورهای هدف هستیم و هم اکنون اکثر سایت‌های میزبانی در خارج از کشور است و پروژه IDC باید برای انتقال این میزبانی به داخل کشور اجرایی شود که همه این‌ها وظیفه سنگینی را از نظر اجرایی و توسعه برعهده ما می‌گذارد.
به گزارش خبرنگار ICTPRESS ،  محمود خسروی، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که به زودی معارفه نمایندگی‌های استانی از سوی اعضای هیات مدیره به شورای استانی صورت می‌گیرد گفت:  باید دوباره اقتدار زیرساخت را برقرار کنیم، چون این خواست قانون‌گذار است که تاکید دارد شیرازه اصلی شبکه در دست دولت باشد.
وی تاکید کرد: انشاالله با همت و قابلیت‌هایی که در شرکت و ظرفیت‌هایی که در بخش خصوصی و نیروی انسانی وجود دارد و با استفاده از یک نقشه راه می‌توانیم به هدفمان برسیم چرا که تکلیف سنگینی در این حوزه برعهده ماست و توسعه بخش ارتباطات به توسعه زیرساخت بستگی دارد.
همچنین محمدطاهر شمس، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت  گفت: نمایندگی‌های استانی بخشی از مجموعه خانواده زیرساخت هستند و انتظار می‌رود مسایل و مشکلات را به ستاد گزارش و پیشنهادهای لازم را ارایه دهند تا براساس آن تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود.
غلامرضا شیدایی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز اظهار داشت:  سطح روسای نمایندگی‌های زیرساخت در استان‌ها، معاون مدیرکل پیش‌بینی شده است و کار نمایندگی‌های زیرساخت در استان‌ها تنها حوزه نگهداری نیست، بلکه به‌عنوان نماینده زیرساخت در امور مربوط به این شرکت در استان محسوب می‌شوند.
وی افزود: از سال 86 هماهنگی برای جذب نیروهای متخصص و کارشناس برای نمایندگی‌های استانی زیرساخت آغاز شد و از مهرماه 88 این افراد جذب این شرکت شدند که هم‌اکنون همکاری خوبی با واحدهای زیرساخت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد