25 درصد گوشی های تلفن همراه آندروئیدی هستند


بررسی های انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی Quantcast برای تعیین سهم سیستم عامل های مختلف از بازار ترافیک موبایلی آمریکای شمالی نشان می دهد که ...
25 درصد ترافیک اینترنتی موبایل ها درآمریکای شمالی به گوشی های مبتنی بر سیستم عامل آندروئید اختصاص دارد که این رقم نسبت به رقم کلی اعلام شده از آغاز سال جاری تاکنون 2 درصد رشد داشته است.
به گزارش  ICTPRESS ؛ بنابر این گزارش به طورمتوسط از آغاز سال 2010 تاکنون 18.6 درصد ترافیک موبایلی درآمریکای شمالی به این سیستم ها عامل آندروئید گوگل مجهز است . سهم این سیستم عامل از ترافیک شبکه ای موبایل کشورهای آمریکای شمالی در حالی رو به افزایش است که سهم دیگر سیستم عامل ها از جمله ویندوز موبایل 6.5 ، سیمبیان و سیستم عامل  Ios شرکت اپل از این بازار رو به کاهش است .
در حال حاضر سیستم عامل موبایلی iOS شرکت اپل  با 56 درصد بیشترین سهم را از بازارترافیک موبایلی آمریکای شمالی دارد که این ترافیک تنها ناشی از استفاده در گوشی های آیفون نیست بلکه آیپد و آیپاد را تیز شامل می شود .
 بررسی ها نشان می دهد گرچهiOS  هم اکنون در راس لیست قرار دارد اما سهم این سیستم عامل موبایلی از بازار ترافیک موبایلی از آغاز سال جاری تاکنون با 11.4 درصد کاهش همراه بوده است .
گفتنی است  بنابر آمار این موسسه تحقیقاتی ، سیستم عامل بلک بری شرکت RIM  هم اکنون در حدود 9  درصد سهام این بازارترافیکی  کشورهای آمریکای شمالی را دردست دارد  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد