هشدار مکافی در خصوص انتشار یک ویروس رایانه ای ایمیلی

 

 

شرکت امنیت رایانه ای مکافی طی بیانیه ای در خصوص انتشار نوعی ویروس رایانه ای که از طریق ایمیل منتشر شده و با ترغیب کاربر به دانلود فیلم رایانه اش را ویروسی می کند خبرداد.

به گزارش ICTPRESS : طبق گزارش شرکت مکافی این ویروس که "Here you have" نام دارد به رایانه کاربرانی که دارای سیستم عامل ویندوزی هستند حمله کرده و رایانه را ویروسی می کند.
گزارش ها حاکی است این ویروس که از طریق ایمیل ارسال می شود حاوی لینکی به یک وب سایت ارائه دهنده فیلم ها و متن های پی دی اف است اما زمانی که کاربر بر روی این لینک کلیک می کند کار نصب ویروس بر روی رایانه آغاز می شود .
طبق گفته متخصصان مکافی زمانی که رایانه کاربر ویروسی می شود تمامی برنامه های امنیتی رایانه را مختل کرده و این ویروس به تمامی ایمیل آدرس های موجود در رایانه ارسال می شود .
گفتنی است شرکت کسپراسکی نیز در گزارشی دیگر ازانتشار ویروس مخرب VBMania خبرداده که یک کرم رایانه بسیار فعال است و همانند ویروس معرفی شده از سوی مکافی از طریق ایمیل منتشر می شود .
شایان ذکر است بنابر گزارش فاکس نیوز تاکنون تعداد زیادی از رایانه های سازمان فضایی ناسا و شرکت های بزرگی مانند giant Comcast  با ویروس VBMania آلوده شده اند . 

Security firms issue warning over email worm
Computer security firms issued warnings on Friday over a computer virus that arrives by email offering downloads of "free sex movies" or documents.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد