ICTPRESS - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: بهبود کیفیت شبکه و سرویس دیتا درآمدزایی خوبی برای ما خواهد داشت و این بحث اساسی است که در سال 89 برنامه ریزی کردیم. صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفتوگو با خبرنگار ICTPRESS با بیان این مطلب اظهار داشت: سال 89 را سال بهرهوری ،کیفیت شبکه و مشتری مداری نامگذاری کردیم و باید در این جهت حرکت کنیم که نارضایتی از شبکه وجود نداشته باشد. وی با بیان اینکه همه موارد با تغییر آیین نامهها صورت میگیرد گفت: مطمئنا این موضوع در سود هم تاثیرگذار و در جهت مثبت خواهد بود چون اگر شبکه بهبود یافته و تعداد تماسهایی که گرفته میشود قطع نشده و مکالمه ادامه داشته باشد برای مخابرات درآمدزایی دارد و اینها به کیفیت شبکه مربوط میشود. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در حال حاضر با توجه به آزادسازی شرکت مخابرات مطمئنا می توانیم در بازارهای خارجی حضور داشته باشیم . |