تحلیل بازار محصولات الکترونیکی مصرفی در سنگاپور

 

 

ICTPRESS – بررسی های انجام شده از سوی متخصصان بازار فناوری اطلاعات سنگاپور نشان می دهد که از ماه آگوست سال گذشته تا ماه جولای سال جاری 2.3 میلیارد دلار بر ارزش بازار محصولات الکترونیکی مصرفی در این کشور افزوده شده است .

به گزارش ICTPRESS : طبق بررسی های صورت گرفته ویدئو پلیرها و تلویزیون ها پرطرفدارترین دستگاه ها در بازار محصولات مصرفی این کشور در یک سال گذشته بوده  و 67 درصد بازار محصولات الکترونیکی مصرفی در این کشور به این محصولات اختصاص یافته است .
طبق پیش بینی ها تا پایان سال جاری نرخ فروش کلی تلویزیون دراین کشوربه نیم میلیون دستگاه با ارزشی معادل 450 میلیون دلار خواهد رسید که این رقم 8 درصد بالاتر از فروش تلویزیون در بازار این کشور طی سال 2009 خواهد بود .
گزارش ها حاکی است تلویزیون های 40 و 42 اینچی  ال ای دی و ال سی دی در حدود 40 درصد کل بازار تلویزیون های این کشور را در اختیار دارند و سهم تلویزیون های 32 اینچی از این بازار 25 درصد است .
طبق بررسی های صورت گرفته با توجه به تداوم رشد اقتصادی و دارایی های عمومی در این کشورارزش بازار محصولات مصرفی حوزه IT همچون رایانه های لوحی و لپ تاپ نیز در این کشور سیر صعودی داشته است و شرکت های سامسونگ ، اپل و سونی بیشترین نفوذ را در این بخش از بازار دارند .
پیش بینی ها حاکی است طی سال های آتی  ارزش بازار محصولات الکترونیکی مصرفی سالانه با 10 درصد افزایش معادل  2.5 میلیارد دلارخواهد بو د.

 

Consumer electronic sales pick up pace
Experts said full-year spending in consumer electronics in Singapore from August last year to July this year was worth some S$2.3 billion.