اولین همایش و نمایشگاه ملی کارآفرینی دیجیتالی

نخستین همایش و نمایشگاه ملی کارآفرینی دیجیتالی ایران، بیست و چهارم لغایت بیست و ششم تیرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری همایش ملی کارآفرینی دیجیتالی  به منظور فراهم نمودن زمینه مناسب برای تبادل تجربیات داخلی و خارجی در زمینه استقرار نهاد های فعال در زمینه کارآفرینی دیجیتالی در کشور اولین همایش و جشنواره ملی کارآفرینی دیجیتالی توسط انجمن اینترنتی سیب ایران (CIB) برگزار خواهد شد.

 همایش فوق با محورهای پنجگانه‌ ای چون کارآفرینی دیجیتالی و جامعه اطلاعاتی، کارآفرینی دیجیتالی و توسعه خدمات دولت الکترونیکی،کارآفرینی دیجیتالی، شهروند الکترونیکی و ارتقاء سطح زندگی ، کارآفرینی دیجیتالی و ارزش افزوده در بنگاه‌های کوچک اقتصادی،کارآفرینی دیجیتالی و نقش آن در توسعه ملی(سند چشم‌انداز 20 ساله ) برگزار می‌شود.

توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در سطح منطقه، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی، ارائه طرح‌های عملی بکارگیری IT در توسعه کارآفرینی و معرفی فرصت‌های شغلی جدید در حوزه کارآفرینی دیجیتالی از جمله اهداف مورد بحث همایش مذکور به شمار می آید.

کلیه شرکت‌های فعال کشور در حوزه کسب و کار الکترونیکی نیز می توانند از طریق سایت www.Karafarini.net ، با ثبت نام الکترونیکی اجاره غرفه، در این جشنواره شرکت کنند.

شایان ذکر است که شماره پیام کوتاه جشنواره 300041234 جهت پاسخ گویی به علاقه‌مندان در دسترس است.
علاقه‌مندان جهت حضور در همایش و ارسال مقالات، تا سی خردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد