فاز اول سازمان الکترونیک پیوست در کشتیرانی (ج.ا) عملیاتی شد

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی(IRISL) با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین ناوگان حمل و نقل خاورمیانه در راستای سرعت بخشیدن به انجام ماموریت‌های خود پس از انتخاب پیمانکار از میان شرکت‌های مطرح وفعال داخل کشور، سیستم جامع اتوماسیون اداری خود را انتخاب و عملیاتی کرد.

به گزارش ستاد خبری پیوست هدف از اجرای این پروژه، انجام هر چه بهتر فعالیت‌های سازمانی است که در گام نخست هسته مرکزی شرکت با نزدیک به پنجاه دبیرخانه و هشتصد کاربر بطور همزمان تحت پوشش این سیستم قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید سیستم جامع اتوماسیون اداری پیوست با اصلاح ساختار دبیرخانه و نظام مکاتباتی درمرحله نخست با مکانیزه کردن دبیرخانه‌ها و سپس اختصاص کارتابل الکترونیکی به مدیران و مسئولان دفاتر و کارشناسان بطور کامل مستقر شد.

این پروژه در مرحله دوم قرار است با افزودن زیر سیستم Mailing ، کلیه ارتباطات شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با شرکت‌های تابعه، دفاترنمایندگی، شرکت‌های تجاری و مشتریان در سراسر جهان را که تاکنون از طریق Email انجام می گرفت بطور یکپارچه تحت پوشش سازمان الکترونیک پیوست درآورد.

همچنین در فازبعدی پروژه، کلیه شرکت‌های تابعه و نمایندگی‌های IRISL به این نرم‌افزار تجهیز خواهند شد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:55 http://cinderella22.persianblog.com

خوب اگه این پروژه به انجام برسه که یه قدم مثبت بزرگ برداشته شده...البته خصلت ایرانی مخالفت با طرحهای نو هست و این باعث می شه پیشرفت کار کمی کند باشه..راستی یادم رفت خودم و معرفی کنم..
سحر رستمی هستم استاد...

سلام به تو که به خونه خودت سرزدی و نظر به تحریر ما دادی
ای بابا این اتفاقا تو همه جای دنیا بگیر و نگیر داره اما ما ایرونی ها خوب می دونیم که اگه بخوایم می تونیم همه چی رو خوب بسازیم .
نباید سیاه و غمگین دید باید توکل کرد و سفید دید
مرسی از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد