توزیع یک میلیون و ‪ ۷۰۰‬هزار سیم کارت اعتباری از ارتباطات سیار

معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: یک میلیون و ‪ ۷۰۰‬هزار سیم کارت اعتباری این شرکت طی پنج ماه گذشته در سطح کشور توزیع شده است.

"محمد مهدی عطوفی" روز چهارشنبه در مشهد در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان از مجموع دو میلیون ‪ ۱۰۰‬هزار سیم کارت اعتباری ثبت نامی این شرکت در بهمن ماه پارسال، توزیع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ‪ ۶۳۰‬هزار نفر برای اخذ سیم کارت دائمی شرکت ارتباطات سایر در بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کردند.

عطوفی بیان داشت: حدود ‪ ۱۶۳‬هزار نفر از متقاضیان استفاده از سیم کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ارتباطات سیار از طریق اینترنت ثبت نام کردند.

وی گفت: رویکرد ثبت نام اینترنتی سیم کارتهای ارتباطات سیار با هدف تسریع و ایجاد سهولت هر چه بیشتر در فرآیند ثبت نام از شهریورماه سال گذشته آغاز شده است.

وی مجموع مشترکان فعلی شرکت ارتباطات سیار را در سطح کشور ‪ ۱۵‬میلیون و ‪ ۷۰۰‬هزار نفر ذکر کرد.

او گفت: با توجه به راه اندازی اپراتورهای دیگر تلفن همراه مانند ایرانسل و تالیا و ایجاد فضای رقابتی بین شرکتهای خدمات رسان برای ارایه خدمات بهینه به متقاضیان، شرکت ارتباطات سیار سعی می‌کند در این فضای رقابتی خدمات هر چه بهتری را به مشترکان خود ارایه کند.

وی کنترل بازار قیمت و ارایه محصولات و سیم کارتهای جدید و با قابلیت های متنوع و مطلوب تر از گذشته را از اقدامات مهم در دست انجام شرکت ارتباطات سیار ذکر کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد