همایش کارآفرینی دیجیتالی بین‌المللی می شود

به گفته دبیر نخستین همایش کارآفرینی دیجیتالی کشور هرچند این همایش امسال با اهداف ملی و در سطح کشور برگزار می‌شود اما اگر اهدافش محقق شوند در سال‌های آتی به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.
مهندس شهریوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ملی بودن این همایش گفت: از آنجایی که در این همایش ملی به دنبال استفاده از توانمندی‌های داخلی و برای شناسایی و قابلیت‌های داخلی برگزار می‌شود از خارج از کشور سازمانی را دعوت نکردیم ولی در سال‌های بعد سعی در بین‌المللی کردن همایش خواهیم داشت.
وی در مورد اهداف این همایش افزود: از جمله اهداف برگزاری این همایش توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهشی در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی شرکت‌های کشور در سطح منطقه، معرفی توانمندی‌های شرکت ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی که به توسعه آنها کمک بسیاری خواهد کرد، ارائه طرح‌های عملی به کارگیری IT در این زمینه و معرفی فرصت‌های شغلی جدید در کارآفرینی است.
شهریوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه در این همایش اظهار کرد: این نمایشگاه در سه بخش شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های صنعتی و شرکت‌های IT برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای شرکت در فراخوان مقاله افراد تا 31 خردادماه فرصت دارند اذعان کرد: تاکنون بیش از 30 مقاله برای شرکت در این فراخوان دریافت شده است که در پایان از سه مقاله برتر تقدیر خواهد شد.
دبیر اولین همایش کارآفرینی دیجیتالی کشور ادامه داد: در روز همایش کتاب مقالات به صورت چاپی و الکترونیکی شامل مقالات پذیرفته شده در این همایش نیز ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: دو کارگاه آموزشی نیز در روز قبل از برگزاری همایش برگزار می‌شود که در آن علوم روز دنیا را ارائه خواهیم کرد و از جمله برنامه‌های دیگر این همایش سخنرانی‌های علمی و دولتی است.

نخستین همایش ملی کارآفرینی دیجیتالی ۲۴ لغایت ۲۶ تیرماه جاری در باشگاه وزارت کار و امور اجتماعی از سوی انجمن اینترنتی سیب ایران با حمایت وزارت کار در تهران برگزار می شود.

http://www.karafarini.net/Fa/Default.aspx?content=News&newsID=27

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد