شرکت‌های برتر کارآفرین دیجیتالی انتخاب می‌شوند

برترین شرکت‌های کارآفرین دیجیتالی در نخستین جشنواره ملی کارآفرینی دیجیتالی انتخاب شده و طی مراسمی از آنها تقدیر می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی کارآفرینی دیجیتالی کشور گفت: برای ترغیب کارآفرینان برتر در فضای مجازی، شرکت‌های برتر کارآفرین دیجیتالی در حوزه بازرگانی، صنعت، آی‌تی و شرکت‌هایی که مدیریت آنها بر عهده زنان است می‌توانند در مسابقه جنبی جشنواره شرکت کنند.

"عبداله شهریوری" روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در زمینه "کارآفرینی دیجیتالی" اقداماتی انجام داده‌اند.

منظور از کارآفرینی دیجیتال، استفاده از فناوری اطلاعات برای ایجاد شغل است.

وی از جمله این شرکت‌ها به شرکت‌های خودروسازی اشاره کرد و گفت:
استفاده از فرصت‌های بسیاری که در زمینه کارآفرینی دیجیتالی وجود دارد می‌تواند در ایجاد اشتغال نقش موثری داشته باشد.

به گفته وی، افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با ارسال مشخصات و توانمندی‌های خود به دبیرخانه همایش در مسابقه برترین شرکت‌های کارآفرین دیجیتالی شرکت کنند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی کارآفرینی گفت: نمایشگاه کارآفرینی دیجیتالی در سه بخش شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های صنعتی و شرکت‌های ‪ IT‬برگزار خواهد شد.

دو کارگاه آموزشی نیز یک روز قبل از همایش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جریان برگزاری همایش، کتاب مقالات به صورت چاپی و الکترونیکی شامل مقالات پذیرفته شده همایش ارایه خواهد شد.

شهریوری با بیان اینکه برای ارسال مقالات تا ‪ ۱۵‬تیرماه فرصت است، گفت تاکنون بیش از ‪ ۵۰‬مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نهایت از نویسندگان سه مقاله برتر تقدیر خواهد شد.

نخستین جشنواره ملی کارآفرینی دیجیتالی ‪ ۲۴‬تا ‪ ۲۶‬تیرماه جاری توسط "انجمن اینترنتی سیب ایران" با حمایت "وزارت کار" و "سازمان صدا و سیما" در تهران برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد