نخستین نمایشگاه ملی کارآفرینی دیجیتالی افتتاح شد

نخستین نمایشگاه ملی کارآفرینی دیجیتالی، با حضور دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی‌اکبر جلالی، قائم‌مقام پژوهشکده الکترونیک دانشگاه علم و صنعت، در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش وزارت کار افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، بیست و نه شرکت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، در نمایشگاه ملی کارآفرینی دیجیتالی حضور یافته و به معرفی محصولات و اقدامات خود در زمینه فناوری اطلاعات پرداختند.
این نمایشگاه در سه بخش شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های صنعتی و شرکت‌های IT برگزار می‌شود.
همچنین، درتاریخ بیست و ششم تیر ماه جاری نیز همایش کارآفرینی در همین محل برگزار خواهد شد.
برگزارکنندگان همایش قصد دارند تا با بررسی زیرساخت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و درک محدودیت‌های قانونی، بانکی و حقوقی بستر کارآفرینی دیجیتالی را با مختصات یک بستر بهینه برای پیاده‌سازی این نوع کارآفرینی نوظهور در جهان، در کشور ایران، تبیین و مورد کاوش قرار دهند.
همچنین از جمله اهداف برگزاری این همایش، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی، معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی شرکت‌های کشور در سطح منطقه، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در زمینه فناوری اطلاعات و کارآفرینی که به توسعه آنها کمک بسیاری خواهد کرد، ارائه طرح‌های عملی به کارگیری IT در این زمینه و معرفی فرصت‌های شغلی جدید در کارآفرینی اعلام شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد