گوشی همراه مولتی مدیای سامسونگ به بازار عرضه شد

رقابت میان سازندگان معروف گوشی تلفن‌های همراه برای به دست آوردن سهم هرچه بیشتری از بازارهای جهانی به شدت جریان دارد.

به گزارش فاوانیوز از سامسونگ، استفاده از حداکثر خلاقیت و نوآوری در طراحی و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی فنی به منظور پاسخگویی به سلایق و انتظارات به سرعت رو به تحول مشتریان محور اصلی این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهد.
گوشی تلفن همراه مدل SGH-L760 سامسونگ که به تازگی به بازارهای اروپایی عرضه شده و قرار است به زودی به بازارهای آسیایی هم عرضه شود، نمونه بارزی از تلاش‌های موفقیت‌آمیز شرکت کره‌ای سامسونگ برای به دست گرفتن نقش پیشتازی در عرصه طراحی و ساخت شبکه‌های ارتباطاتی و گوشی های تلفن همراه در سطح جهان است.
گوشی تلفن همراه مدل SGH-L760 سامسونگ با قدرت سه گیگابایت علاوه بر تامین ارتباطات تلفنی، تمامی دیگر نیازهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی دارندگان این نوع گوشی‌ها را برآورده می‌سازد.
ضمن آنکه دوربین عکاسی دو مگاپیکسلی، رادیو اف.ام  و سیستم پخش موسیقی پرقدرت و بسیار پیشرفته آن بهترین وسیله تفریح و تفنن و سرگرمی در سفر محسوب می شود.
علاوه بر همه اینها دارندگان این گوشی‌ها می‌توانند بدون نیاز به کامپیوتر شخصی (PC) از آن برای ارسال و دریافت پیام‌های وبلاگ خود استفاده کنند.
در گوشی تلفن‌های همراه مدل SGH-L760 سامسونگ امکان به روز نگهداشتن اطلاعات و عکس‌ها و آپلود کردن آنها تنها با کلیک کردن دکمه مربوط وجود خواهد داشت.
بدنه این گوشی تلفن همراه در عین حال در نهایت زیبایی و ظرافت که سلیقه سخت پسندترین افراد را هم تامین می‌کند، طراحی شده است.
طراحان و متخصصان شرکت سامسونگ یک مولتی مدیای کامل، پرقدرت و بسیار پیشرفته را در قالب یک گوشی تلفن همراه به بازارهای جهانی عرضه کرده و با این اقدام تمایل جدی و توانمندی های فنی و تکنولوژیک خود را برای پیشی گرفتن بر رقبای جهانی خود به اثبات رسانده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد