شبکه‌ی سراسری هوشمند کشور افتتاح می‌شود

شبکه‌ی سراسری هوشمند - IN - روز سه‌شنبه (9 مردادماه) با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا خدمات هشت‌گانه‌ی شبکه‌ی هوشمند شامل نظرسنجی،‌ مکالمات انبوه، شبکه‌ی خصوصی مجازی، مشاوره‌ی تلفنی،‌ شماره‌ی اختصاصی،‌ شماره‌ی فراگیر، کارت اعتبار‌ی و مکالمه‌ی رایگان است که به غیر از سرویس (کارت اعتبار‌ی) سایر خدمات افتتاح خواهند شد و به این وسیله امکان بهره‌مندی متقاضیان در 30 استان و 1016 شهر کشور از مزایای این شبکه فراهم می‌شود.

 سرویس‌ مشاوره‌ی شبکه‌ی هوشمند از سرویس‌های این شبکه است که تنها مختص دادن مشاوره نیست و هر مرکزی که بخواهد به صورت تلفنی مشاوره کند و از طرفی بخواهد از دریافت هزینه مطمئن شود، می‌تواند از این سرویس استفاده کند؛ به این ترتیب، مرکز مربوط دارای شماره‌ی خاصی خواهد بود که هر کسی که به این شماره زنگ بزند عملا هزینه‌ی مشاوره را هم جزو صورت حساب تلفن وی محاسبه و پس از آن مبالغ جمع‌آوری شده در سرویس به فرد منتقل می‌شود و از طرفی شبکه هم حق‌السهم خود را از بابت این سرویس ( ثبت مشاوره، هزینه وانجام تعاملات مالی) برداشته است و در زمان تماس به مشتری درباره‌ی هزینه‌ی مشاوران اطلاعات لازم داده می‌شود.

فرد یا سازمان می‌توانند یک شماره برای هویت سازمانی خود داشته باشند، این شماره قابل واگذاری در سطح فردی و سطح سازمانی است و یک سازمان یا یک فرد می‌تواند شماره ارقامی ‌را داشته باشد که بسته به هزینه‌ و یا سرویس می‌تواند متفاوت باشد که ما انتظار داریم سازمان‌ها بیشترازاین شماره استقبال کنند.

از دیگر سرویس‌ها می‌توان به سرویس رای‌گیری و سرویس مکالمات انبوه اشاره کرد که برای نظرخواهی در ارتباط با یک موضوع خاص کاربرد دارد و مشترک می‌تواند با ارایه‌ی یک یا چند شماره از شبکه هوشمند یا قرار دادن یک پیغام بر روی یک شماره‌ از شبکه‌ی هوشمند نظرات و آرای مخاطبان خود را جمع‌آوری کند.

سرویس بعدی شبکه‌ی هوشمند، سرویس شماره‌ی فراگیر است که ترافیک زیاد منتهی به یک شماره‌ی خاص را کنترل می‌کند، شبکه‌ی هوشمند در صورت آزاد بودن، شماره‌ی مورد نظر مکالمه را به مقصد ختم می‌کند و در غیر این صورت مکالمه را به یک پیغام متصل و از شماره گیری مجدد جلوگیری می‌کند.

مشترکان با استفاده سرویس شماره‌ی اختصاصی می‌توانند کلیه‌ی شماره‌های شخصی خود را اعم از شماره تلفن ثابت و یا تلفن همراه را با یک شماره از شبکه هوشمند معرفی کنند و شبکه‌ی هوشمند با توجه به جدول زمانی ارایه‌ شده توسط مشترک، مکالمات را در زمان‌های مختلف به یکی از شماره‌های از پیش تعیین شده هدایت می‌کنند.

سرویس شماره‌ی دسترسی عمومی نیز از دیگر سرویس‌ها است که به مشترکان این امکان را می‌دهد که همه شماره‌های شعبه‌های خود را با یک شماره از شبکه هوشمند معرفی کرده و در صورت تماس با این شماره، شبکه هوشمند فرد مکالمه‌کننده را به نزدیک‌ترین شعبه متصل می‌کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد