سرویس پیام کوتاه itna آغاز به کار کرد

سرویس پیام کوتاه ایتنا (ITNA) سایت خبری فناوری اطلاعات وارتباطات، آغاز به کار کرد.
با راه‌اندازی این خدمات، از این پس عناوین اخبار و رویدادهای مهم حوزه ICT برای کاربران و علاقه‌مندان از طریق پیام کوتاه به تلفن همراه آنها ارسال خواهد شد.
گفتنی است مطابق تحقیقات انجام شده، امروزه استفاده از این خدمات برای تبادل اخبار و اطلاعات گوناگون، یکی از پرمصرف‌ترین کاربردهای پیام کوتاه است که مورد استقبال شایان توجه مشترکین تلفن همراه در جهان قرار گرفته است،چراکه با حذف رفت و آمدها به مراکز و دستگاه‌های گوناگون، اخبار مورد نیاز با کمترین هزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
بنابر این مطابق آمار، پس از کاربرد ارتباطی و سرگرمی، خدمات مربوط به تبادل اخبار و اطلاعات را می‌توان مهم‌ترین کاربرد پیام کوتاه دانست که امروزه جاذبه و کارآیی فراونی را از آن خود کرده است.
با این وجود استفاده از این خدمات هنوز در کشور ما چندان مورد توجه قرار نگرفته، و به ویژه در حوزه ICT با وجود اقبال عمومی به اخبار و اطلاعات این حوزه، خلاء قابل توجهی در این باره به چشم می‌خورد.
سایت ایتنا که در زمینه تهیه و انتشار اخبار تخصصی و نیز تحلیل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کاربران، کارشناسان و دست‌اندرکاران فعالیت می‌کند، اکنون چهارمین سال فعالیت خود را پشت سرمی‌گذارد.
شماره پیام کوتاه ایتنا 20004862 تعیین شده که ضمن ارسال اخبار ،آماده دریافت نظرات و پیام های کابران است.

                                                         www.itna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد