تله کام فرصتی مناسب برای پاسخگویی به نخبگان است

نمایشگاه تله کام فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات و پاسخگویی به نخبگان وعلاقه مندان به حوزه مخابرات است.

دکتر داوود زارعیان ، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفت گو با ستاد خبری نمایشگاه تله کام هشتم با بیان اینکه تله کام مکانی برای ارائه آخرین دستاوردهای مخابراتی و ارتباطی ایران و جهان و نیز تبادل اطلاعات در میان متخصصان داخلی و خارجی است ، گفت : تله کام  بازاری برای تعامل بین کارشناسان و متخصصان مخابرات است که بتوانند به صورت سمعی و بصری و  سایر شیوه های مرسوم، آخرین دستاوردها و پروژه های خود را به نمایش بگذارند ، از دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه برای توسعه و پیشبرد فعالیت های خود استفاده کنند و از تجربیات سایر شرکت هایی که محصولات جدید ارائه می کنند بهره مند شوند.
زارعیان با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های تخصصی درهر کشور نشان‌دهنده وضعیت یک صنعت در آن کشور است ، تصریح کرد: در ایران نیز چند سالی است که نمایشگاه‌تله کام به صورت موضوعی و تخصصی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها تنها آشنایی مردم با جدیدترین تکنولوژی ها نیست، بلکه اهداف مهم‌تری همچون تبادل نظر، یافتن بازارهای جدید، ارتباط رودررو با مصرف‌کنندگان و آشنا شدن با نظرات آنها، تبادل تکنولوژی ها و امثال آن ، مدنظر مدیران شرکت کننده در نمایشگاه است.
وی ادامه داد:ایجاد فضایی مناسب جهت تبادل اطلا‌عات و انتقال تکنولوژی های روز دنیا توسط کارشناسان و آشنایی هرچه بیشتر متخصصان، مدیران و دست‌اندکاران بخش‌های خصوصی و دولتی، استادان و دانش‌پژوهان این رشته با آخرین دست‌آوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی جهان در زمینه صنعت مخابرات از یک سو و ارایه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشورمان از سوی دیگر از جمله مواردی است که باید در زمینه برپایی نمایشگاه به آن پرداخته شود.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار داشت:  در این نمایشگاه ها علاوه بر عرضه محصولات وصنایع مخابراتی وارتباطی ، مشتریان می توانند نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت کنندگان نیز اقدام کنند .
زارعیان خاطر نشان کرد : شرکت مخابرات با هدف ارائه آخرین دستاوردها در عرصه مخابرات با گستردگی تمام در این دوره نمایشگاه تله کام  حضور یافته و به ارزیابی خود و تعامل با نخبگان خواهد پرداخت.
وی برپایی همزمان دو نمایشگاه الکامپ و تله کام  را باعث پائین آمدن جنبه تخصصی تله کام  دانست و گفت: با توجه به اینکه الکامپ و تله کام  از جهات مختلف به یکدیگر
وابسته هستند ولی تله کام  به دلیل اینکه تا حدودی تخصصی است و الکامپ جنبه گروهی دارد باعث می شود که از جنبه تخصصی تله کام  کاسته شود.
وی همچنین بیان داشت: از طرفی برگزاری همزمان این دو نمایشگاه می تواند بازدید کنندگان بیشتری را به خود جلب کند.
زارعیان در ادامه گفت: با تحولات جدیدی که در عرصه مخابرات کشور از جمله خصوصی سازی ، رقابت در عرصه تلفن همراه ، کاربردهای اینترنت و غیره شاهد آنها هستیم ، تله کام  می تواند با ایجاد فضای رقابت بین دو بخش خصوصی و دولتی به توسعه آنها پرداخته وفضای جدیدی را درعرصه ورود تکنولوژی به مخابرات کشور     پدید آورد .
او تاکید کرد: در تله کام  باید به بخش بین المللی توجه بیشتر شده و همچنین شرایط برای ورود تمامی بخش ها به دور از اجبارها  فراهم شود .
وی با بیان اینکه باید از یکنواخت بودن تله کام  جلوگیری کرد ادامه داد: با ایجاد فروم های متفاوت ، نشست های تخصصی ، معرفی سرویس های جدید ، برگزاری کارگاهها ی تخصصی ، ارائه و معرفی سرویس های جدید ، و ایجاد تنوع ،می توان تله کام  را از یکنواختی نجات داد  تا بتوانیم شاهد حضور کشور های بزرگ در عرصه مخابرات در تله کام  باشیم.
زارعیان در ادامه به ارزیابی از تله کام  پرداخت و خاطر نشان کرد: با توجه به  اینکه در سال های پیش تمامی تولید هابرای مخابرات صورت می گرفت و تنها تجهیزات مخابراتی در کشور یک مشتری به نام مخابرات داشت ، ارزیابی تله کام  در حد متوسطی صورت می گرفت ولی در حال حاضر که مخابرات کشور وارد عرصه رقابت شده است ، تله کام  می تواند با ایجاد عرصه رقابت بین دو اپراتور دولتی و خصوصی فضای مناسبی را برای تبادل محصولات و اطلاعات ما بین این دو بخش برقرار سازد .
وی در پایان یاد آوری کرد: تله کام  محلی مناسب برای تبادل محصولات بین اپراتورها و تولید کنندگان به شمار می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد