در پی توسعه صنعت مخابرات کشور؛برگزاری نمایشگاهی به وسعت تلهکام۸

نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات ، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی ( ایران تله کام 2007 )، در حالی هشتمین دوره برگزاری خود را تجربه می کند که بیش از هزار متر مربع بر وسعت آن افزوده شده است .
لادن ملکی ،دبیر اجرایی این نمایشگاه درگفت و گو با ستاد خبری ایران تله کام 2007 با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد : نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع یعنی چیزی حدود هزار متر مربع افزون بر دوره قبل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالنهای خلیج فارس (44) ، 40 ، 40 الف ،41 ، 41 ب و فضای باز مربوطه برگزار می شود.
وی بیان داشت : در این نمایشگاه انواع سیستم ها،تجهیزات و سرویس های مخابراتی و ارتباطاتی ،  ارتباطات ماهواره ای ، تجهیزات ، سیستم ها و تکنولوژی های تلفن همراه ، دستاوردها و فناوری های نوین در زمینه مخابرات و ارتباطات توسط شرکت کنندگان داخلی و خارجی در معرض بازدید کارشناسان ، دست اندر کاران و متخصصان صنعت یاد شده و سایر علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
ملکی با تاکید بر نقش و جایگاه نمایشگاه تله کام در توسعه صنعت مخابرات کشور اظهار داشت : بر این اساس اجرای برنامه های جنبی و تخصصی از دیگر اتفاقات مهم در طول برپایی نمایشگاه امسال است .
وی در پایان تصریح کرد : بسیاری از شرکت ها و ارگان های مهم و معتبر دولتی و خصوصی کشور در زمینه های تولید ، خدمات و همچنین واحد های تحقیقاتی پژوهشی و شرکت های خارجی فعال در زمینه این صنعت در نمایشگاه دوره هشتم حضور دارند.
این رویداد بزرگ در قالب مهم ترین نمایشگاه دستاوردهای تخصصی مخابراتی کشور، ششم الی نهم آبان ماه آتی در تهران میزبان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان است.
تله کام هشتم در آدرس www.telecomexh.com   قابل دسترسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد