نخستین دبستان الکترونیکی ایران رسما افتتاح شد

نخستین پیش دبستان و دبستان الکترونیکی و تمام کامپیوتری با ساختارIT منطبق با استانداردهای مدارس بین المللی چهارشنبه گذشته با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش ، وزارت ICT ، شهرداری مناطق مرتبط و کارشناسان حوزه ICT و اصحاب رسانه های جمعی در  منطقه ۴ آموزش و پرورش تهران رسما افتتاح شد.
به گزارش ICTPRESS  ،خرداد ماه امسال برای نخستین بار در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور تغییر ساختار آموزشی مدارس مطابق با ارزش های اسلامی و نوآوری، اولین مدرسه در پایه پیش دبستان و دبستان با ساختار تمام فناوری اطلاعات منطبق بر استانداردهای بین المللی براساس نوین ترین سیستم های آموزشی ومدرن ترین تکنولوژی توسط مجتمع فنی تهران درکشورتاسیس شد.
این گزارش می افزاید : در دبستان "پیشتازان کامپیوتر ایران" کلیه آموزش های علمی مبتنی بر تکنولوژی های نوین کامپیوتری است و تمامی برنامه های آموزش و پرورش و محتوای طراحی شده و تبیین شده این وزارت خانه ابتدا توسط اساتید فن تبدیل به نرم افزارهای کامپیوتری شده و سپس با استفاده از آخرین متد آموزشی به کودکان آموزش داده می شود.
فضای آموزشی این مدرسه در زمینی به مساحت 900 مترمربع، استقرار 20 کلاس درس، سایت، کتابخانه و آزمایشگاه استاندارد، کارگاه هنر با تمامی تجهیزات، اتاق موسیقی، دیتا پروژکتور و تابلوی هوشمند (Smart Board) در تمامی کلاسها و سایتها ،آن از جمله امکانات این مدرسه است.
بنابر این گزارش : هدف مسئولان این مدرسه، فراهم آوری زمینه رشد دانش آموزان در همه ابعاد و سطوح دانش و مهارت بر پایه و بهره گیری از فناوری های روز است.
این گزارش همچنین می افزاید : در این دبستان دانش آموزان در یک دوره پنج ساله، ورزش های شنا،تیراندازی وسوارکاری را نیز بهمراه آموزش های IT آموزش می بینند.
همچنین، این مدرسه پنج فعالیت اصلی در بخش های آموزش ICT، زبان انگلیسی، موسیقی، نقاشی ، گرافیک و خط تحریری در رأس آموزش های خود جای داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد