هفت خبر پرتال اخبار فارسی

پرتال خبری «هفت خبر» که فعالیت آزمایشی خود را همزمان با عید سعید فطر آغاز کرده بود، به صورت رسمی شروع به کار کرد.
به گزارش ICTPRESS ، این پرتال خبری که در نشانی www.news07.com قرار دارد به منظور دسترسی آسان به اخبار مختلف علمی، خبری، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و... برای استفاده افراد فارسی زبان سراسر جهان و خصوصا کاربران ایرانی طراحی شده است و به صورت خودکار عناوین خبری که توسط خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها و رسانه‌ها مخابره شده‌اند را گردآوری کرده  و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدین ترتیب کاربران فارسی زبان با مراجعه به این سایت از آخرین اخبار رسانه‌های فارسی معتبر در زمینه‌های گوناگون آگاه می‌شوند. این کار لزوم مراجعه به چندین سایت خبری را برای کاربران مرتفع می‌سازد و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برایشان به ارمغان می‌آورد.
بنا بر این گزارش : «هفت خبر» دقت خاصی در انتخاب منابع خبری به خرج داده است و تا حد امکان سعی داشته به گونه‌ای عمل کند که ضمن این که خبری از نظر کاربران پنهان نماند، اخبار گردآوری شده از منابع معتبر و قابل اطمینان باشند.
«هفت خبر» همچنین سرویس ویژه‌ای جهت صاحبان سایت‌ها و همچنین وبلاگ‌نویسان تدارک دیده که به کمک آن می‌توانند اخبار جمع‌آوری شده توسط هفت خبر را بدون هیچ محدودیتی در سایت و یا وبلاگشان نمایش دهند. این سرویس باعث جذاب‌تر شدن سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌شود و به آنها کمک می‌نماید تا سایت و وبلاگ خود را از جنبه خبری همواره به روز نشان دهند.
هفت خبر همزمان در دو آدرس www.News07.com و www.HaftKhabar.com قابل دسترسی است.
پرتال «هفت خبر» توسط گروه نرم‌افزاری بلاگ اسکای طراحی و پیاده‌سازی شده است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرد شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:33 http://bbcman.blogfa.com

سلام. دو تا وبلاگ ایجاد شده که حاوی اخبار به روز سایت های رادیو فردا و سایت بی بی سی هست. جهت استفاده علاقمندان و دوستان معرفی می گردد. در صورت تمایل حاضر به تبادل لینک نیز هستیم.
http://www.bbcman.blogfa.com
http://www.fardaman.blogfa.com
تشکر
مرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد