سلیمانی تله‌کام هشتم را افتتاح کرد

ICTPRESS - هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام 2007) و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر(الکامپ) ،صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه جاری باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شدند و تا تاریخ 9 آبان‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهند بود.
به گزارش ستاد خبری ایران تله کام 2007 در این نمایشگاه 122 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی از 17 کشور خارجی حضور داشته و به عرضه‌ انواع سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی ارتباطاتی می‌پردازند.
گفتنی است کشورهای شرکت کننده از اسپانیا، اسلوونی، اطریش، امارات متحده عربی، انگلیس، ایتالیا، آلمان، پرتقال، چین، روسیه، سوئد، سویس، فرانسه، فنلاند، کانادا و کره‌جنوبی هستند.
بر اساس این گزارش در هفتمین نمایشگاه تله‌کام در سال گذشته نیز 122 شرکت داخلی و 41 شرکت خارجی حضور داشتند و این در حالی است که تله کام امسال با وسعتی حدود 14 هزار متر مربع یعنی هزار متر مربع وسیع تر از دوره قبل برپا است.
بنا بر این گزارش : نمایشگاه تله کام با هدف ایجاد فضائی مناسب جهت تبادل اطلاعات و انتقال تکنولوژی روز توسط کارشناسان و آشنایی هر چه بیشتر متخصصان مدیران و دست‌اندرکاران بخش‌های خصوصی و دولتی، استادان و دانش‌پژوهان این رشته با آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی جهان در زمینه صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات و از سوی دیگر ارائه و معرفی آخرین دستاوردها و توامندی‌های کشورمان در این زمینه توسط برگزارکنندگان آن مطرح و برنامه‌ریزی و برگزاری آن از سال 79 در تهران آغاز شد.
گفتنی است نمایشگاه ایران تله‌کام 2007 در سالن‌های خلیج فارس (دو طبقه) 40،40آ، 41، 41ب و فضای باز مربوطه برگزار شده و از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به حضور گسترده بسیاری از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های دولتی و خصوصی مخابراتی کشور و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره کرد.
سایت رسمی این نمایشگاه در آدرس WWW.telecomexh.com قابل دسترسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد