برندگان قرعه‌کشی 16 آذر ایرانسل مشخص شدند

ICTPRESS - برندگان قرعه‌کشی ویژه روز دانشجو، از مجموع سه قرعه‌کشی بزرگ جشنواره پائیزی ایرانسل انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم که روز گذشته با حضور نماینده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیران ایرانسل و اصحاب رسانه برگزار شد، 936 دستگاه گوشی تلفن همراه نوکیا مدل 1600 و 100 دستگاه لپ تاپ به مشترکین ایرانسل اهدا شد.
مشترکینی در این قرعه‌کشی شرکت داده شدند که صرف نظر از زمان خریداری، با سیم‌کارت دائمی، اعتباری و یا پیام‌رسان خود، در فاصله زمانی 14 آبان ماه تا 16 آذر ماه سال جاری – روز دانشجو- نخستین تماس را برقرار و ثبت‌نام خود را تکمیل کرده بودند.
فهرست برندگان قرعه‌کشی روز دانشجوی جشنواره پاییزی ایرانسل از طریق اطلاعیه‌های ایرانسل و وب سایت این شرکت به نشانی
www.IranCell.ir  قابل مشاهده خواهد بود.
بر اساس این گزارش در پایان جشنواره پاییزی ایرانسل که قرعه‌کشی ویژه این جشنواره برگزار خواهد شد، یک دستگاه خودروی میتسوبیشی پاجرو، یک دستگاه خودرویBMW X3 و یک دستگاه خودروی تویوتا پرادو به قید قرعه به سه نفر از مشترکینی که صرفنظر از زمان خریداری سیم کارت، از طرح‌های تعرفه تشویقی طلایی، آبی و قرمز استفاده کرده باشند و یا در فاصله زمانی شنبه 24 تا جمعه 30 آذر ماه سال جاری نخستین تماس را از سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام‌رسان خریداری شده خود برقرار کنند، اهدا خواهد شد.
گفتنی است پیش از این در راستای جشنواره پاییزی ایرانسل به مناسبت روز دانش‌آموز دو هزار جایزه یک میلیون ریالی و در پایان جشنواره تابستانی سه دستگاه خودروی BMW و یک جایزه یک میلیارد ریالی به قید قرعه به مشترکین ایرانسل اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد