فروش جیتکس برابر سال گذشته

ICTPRESS - طبق ارزیابی های صورت گرفته از نخستین روزهای برگزاری نمایشگاه جیتکس در دوبی ، میزان فروش این نمایشگاه در سال جاری حدوداً برابر با میزان فروش در سال گذشته است .
به گزارش ICTPRESS به نقل از " گالف نیوز"، بررسی ها نشان می دهد که به رغم بحران اقتصادی جهان و مشکلات ناشی از ان در بازار فناوری اطلاعات ، امسال نیز همانند سال گذشته استقبال گسترده ای از نمایشگاه جیتکس صورت گرفته و میزان فروش در دو روز اول حدودا برابر با دو روز اول نمایشگاه گذشته بوده است .
طبق این گزارش بسیاری از افراد و شرکت های حضور یافته در این نمایشگاه معتقدند با توجه به بحران اقتصادی و خسارات مالی وارده به بخش های مختلف بازار فناوری اطلاعات در ماههای گذشته ( به خصوص در 6 ماهه نخست سال )، استقبال گسترده از نمایشگاه جیتکس را می توان نشانه ای از بهبود اوضاع مالی در صنعت IT دانست .
نمایشگاه خرید جیتکس تا 24 ماه اکتبر 2009 (دوم آبانماه) با نمایش بیش از 25 هزار محصول شامل لپ‌تاپ‌ها ، تلفن‌های همراه و سخت‌افزارها ادامه دارد .
گفتنی است  بیش از 160 شرکت از هشت کشور در نمایشگاه امسال جیتکس شرکت کرده اند که در میان آنها نامهایی همچون آلکاتل لوسنت، هیولت پاکارد، سانیو و توشیبا دیده می شود .

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد